administrator
Administrator
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: Pią 21:14, 10 Cze 2005 Temat postu: Regulamin |
|
|
1.Zasady ogólne
1.1. Forum Lubuszanina jest miejscem wymiany informacji, komentarzy, myśli i opinii wśród kibiców tego klubu
1.2. Forum jest dziełem jego twórców i zarazem moderatorów. Moderatorzy ustalają kształt forum oraz mają ostateczny głos w decyzjach podejmowanych względem Użytkowników forum.
1.3. Warunkiem pełnego korzystania z Forum jest rejestracja z podaniem w formularzu loginu, hasła do niego oraz prawdziwego adresu e-mail. Pozostałe informacje przechowywane w profilu Użytkownika są nieobowiązkowe.
1.4. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto Użytkownika.
1.6. Użytkownik forum może w każdej chwili modyfikować swoje dane lub zrezygnować z uczestnictwa w forum.
2.Odpowiedzialność Użytkownika
2.1. Użytkownik publikuje swoje komentarze tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność a wszystkie informacje wysłane na forum stają się wiadomościami publicznymi.
2.2. Każdy Użytkownik ma pełne prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie narusza zasad podanych w rozdziale 3 i 4.
2.3. Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum.
2.4. Niniejsze forum będzie nazywane w dalszym ciągu regulaminu "FL".
3. Dodawanie nowych tematów i wpisów
Informacje podstawowe
3.1. Na FL obowiązują zasady wzajemnego szacunku, dobrego wychowania oraz nie używania wulgaryzmów.
3.2. W żadnym wypadku nie cytujemy na FL korespondencji prywatnej bez zezwolenia adwersarza.
3.3. Zamieszczając na FL cytat z jakiejkolwiek strony www, gazety lub innego źródła zewnętrznego podajemy jego autora i dokładne źródło skąd ten fragment pochodzi.
Zakładanie nowych tematów i umieszczanie odpowiedzi
3.4. Staramy się umieszczać na danym Forum tematy i odpowiedzi na nie zgodne z jego przeznaczeniem.
Wymagane jest:
a. trzymanie się głównego tematu / wątku
b. zapoznanie się z opisem tematów poruszanych na FL przed wysłaniem na nie wiadomości
c. jeśli to możliwe, staramy się naszym wiadomościom nadawać własne tytuły oraz /lub podtytuły - zwiększy to czytelność wątków i pozwoli zorientować się, czego dotyczą pojedyncze wypowiedzi.
3.5. Ze względów porządkowych nie umieszczamy postów na tematy, które były już omawiane.
3.6. Jeśli jakiś temat zniknął z FL prosimy o to aby nie umieszczać go po raz kolejny, należy najpierw skontaktować się z moderatorem forum aby wyjaśnić powody usunięcia tematu.
Redagowanie wpisów.
3.7. Nie zapychamy Forum wypowiedziami typu : "Zgadzam się", "Też się wybieram na mecz" itp. - jeśli chcemy poprzeć czyjąś wypowiedź, staramy się ją rozwinąć, zaprezentować własne argumenty.
3.8. Jeśli nikt jeszcze nie odpowiedział na nasz wpis a chcemy coś dodać do swojej wypowiedzi używamy funkcji edycji - nie dodajemy nowego. Jednocześnie dla czytelności dyskusji prosimy o takie edytowanie wpisu by następujące po nim posty nie traciły sensu.
3.9. Staramy się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, interpunkcji i składni. W wyjątkowych przypadkach (cytaty) dopuszczalny jest brak polskich znaków.
3.10. Nie nadużywamy możliwości wstawiania do tekstu symboli graficznych (gify, emotikony). Jeśli Użytkownik chce cokolwiek wyrazić przy pomocy takich symboli może to zrobić wstawiając do tekstu jeden, kilka takich obrazków, a nie całą dostępną ich gamę.
3.11. Każdą wypowiedź można poprawić lub skasować !
4. Ograniczenia dla Użytkowników forum.
4.1. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem, zdrowym rozsądkiem i ogólnie przyjętymi zasadami netykiety.
4.2. Na Forum zabronione jest:
a. umieszczanie na jego łamach treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz propagujących przemoc i nietolerancję.
b. umieszczanie wypowiedzi jawnie obrażających innych członków Forum, prowadzenie osobistych, nie merytorycznych dyskusji pomiędzy Użytkownikami; do personalnych rozgrywek służy prywatna korespondencja. Krytykujemy wyłącznie poglądy adwersarzy a nie personalnie ich samych.
c. przesyłanie wiadomości oraz rejestrowanie kont zawierających: wyrażenia, treści, załączniki powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne lub niezgodne z zasadami netykiety.
d. rozpowszechnianie informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
e. zaśmiecanie działów informacjami nie związanymi z ich przeznaczeniem,
f. Zakazuje się umieszczania przez uczestników na łamach FPS jakichkolwiek przekazów reklamowych z wyjątkiem informacji o użytkowniku zawartych w profilu.
h. wykorzystywanie danych znajdujących się na Forum do celów komercyjnych
i. łamanie praw autorskich.
5. Konsekwencje naruszenia regulaminu FL.
5.1. W przypadku naruszenia zasad podanych w regulaminie możliwe jest wyciągnięcie konsekwencji poprzez:
a. moderowanie wpisów (postów), w których nastąpiło złamanie regulaminu (patrz - rozdział 6)
b. usunięcie z listy Użytkowników FL.
5.2. W kwestiach dyscyplinarnych ostateczną decyzję podejmuje administrator i moderatorzy. W przypadku odwołania od tych decyzji należy skontaktować się z moderatorem drogą mailową.
6. Zasady moderowania wpisów
6.1. W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu moderator FL ma prawo usunąć w części lub całości dany post lub cały temat dyskusji. Do niego należy też decyzja o zamykaniu wątków(topiców)
6.2. Jeśli temat lub post, nie mają żadnego związku z tematami omawianymi na forum moderator ma prawo taki temat lub post usunąć
6.3. Moderator ma prawo edytowania poszczególnych postów.
6.4. Jeżeli Użytkownik poczuje się urażony treścią jednego z tematów lub postem, może zabiegać o usunięcie lub edycję takiego wpisu. Musi wtedy napisać w formie listu e-mail prośbę o skasowanie takiego tematu lub postu na adres mailowy moderatora FL.
List taki powinien zawierać: temat, autora, godzinę wysłania obraźliwej wypowiedzi oraz krótkie uzasadnienie. Ta sama procedura obowiązuje przy wyjaśnianiu ingerencji moderatora we wpisy Użytkowników.
(Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na Forum można zgłaszać poprzez e-mail do moderatorów na adres mailowy)
Korzystanie z Forum Pilskiego Sportu oznacza akceptację niniejszego regulaminu
Post został pochwalony 0 razy
|
|